Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

*Περιποίηση Πελμάτων

 

Τα πόδια είναι το μέρος του σώματος που ταλαιπωρείται περισσότερο καθημερινά. Η σωστή και συστηματική περιποίησή τους μπορεί να μας απαλλάξει από πολλά προβλήματα και ασθένειες. Η έλλειψη της κατάλληλης υγιεινής των ποδιών έχει ως αποτέλεσμα πολλές ασθένειες όπως: κάλους, σχισμές, λοιμώξεις και ανάπτυξη των νυχιών προς τα μέσα.

 

~ Αγοράζοντας τα σωστά υποδήματα:

Η αγορά υποδημάτων που δεν εφαρμόζουν σωστά στα πόδια, είτε είναι πολύ χαλαρά είτε πολύ σφιχτά, μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα όπως κάλους. Φροντίστε να αγοράζετε υποδήματα εξαίρετης ποιότητας υλικών και κατασκευής, και κυρίως τις απογευματινές ώρες έως το τέλος της ημέρας, διότι τα πέλματα μας τότε είναι μεγαλύτερα, καθώς είναι κουρασμένα. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ειδικής παραγγελίας κατασκευής υποδήματος στις μετρήσεις σας.

~ Οσμές: 

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, είναι οι άσχημες μυρωδιές των ποδιών. Κύρια αιτία είναι ο ιδρώτας που δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για την ανάπτυξη βακτηρίων. Αν δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μετά από κάθε ντουζ, για να μυρίζουν όμορφα, τα ψεκάζουμε με αποσμητικό. Αν η κατάσταση είναι πιο σοβαρή, τότε μπορούμε να ακολουθήσουμε διάφορες συμβουλές. Οι σημαντικότερες είναι να μένουν τα πόδια στεγνά, να αερίζονται, ενώ το πλύσιμο τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα με αντιβακτηριδιακό σαπούνι είναι απαραίτητο. Επίσης μπορούμε να πλένουμε τα πέλματα μας με αλάτι,ξύδι,πράσινο ή μαύρο τσάι. Μετά το πλύσιμο ψεκάζουμε τα πόδια μας με αποσμητικό. Τα δερμάτινα & υφασμάτινα υποδήματα ''αναπνέουν'', και είναι η καλύτερη επιλογή. Αλλάζουμε κάλτσες μία φορά την ημέρα. Αποφεύγουμε να φοράμε υποδήματα χωρίς κάλτσες.

~ Πρήξιμο ποδιών:

Τα πόδια τείνουν να πρήζονται λόγω της κατακράτησης υγρών, στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας. Μπορεί να συνδέεται με τη κακή κυκλοφορία του αίματος και να επιδεινώνονται με την ορθοστασία, τη καθιστική εργασία,τα περιττά κιλά,τη ζέστη,την εγκυμοσύνη,και την έλλειψη άσκησης.Μπορούμε να απαλύνουμε τον πόνο κάνοντας μασάζ ή ένα ποδόλουτρο. Ξεκουράζουμε τα πόδια μας για 10' λεπτά, μέσα σε λεκάνη με χλιαρό νερό στο οποίο θα έχουμε διαλύσει προηγουμένως ένα προϊόν καθαρισμού, ειδικά άλατα ή χοντρό μαγειρικό αλάτι (μία χούφτα) και 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας.Επιπλέον μπορούμε να εντάξουμε περισσότερη άσκηση στην ζωή μας κάνοντας γρήγορο βάδην (αρκούν 3 φορές την εβδομάδα 15'-20') και να ξεκουράζουμε τα πόδια μας όταν ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, ακουμπώντας τα κάπου ψηλά (π.χ. σε δύο μαξιλάρια) για 10' .